Re: Klucz włączający komputer

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 17:25:01 MET DST

Fox napisał(a):
> Proponuję stacyjkę samochodową. Ja użyłem takiej od Żuka, kosztowała
> niecałe 30 zł. Trick polega na podpięciu przycisku "power-on" do
> wtyków rozrusznika. Pozostaje potem umieścić jakoś zgrabnie tę
> stacyjkę w obudowie i już. Oczywiście dostęp do "wnętrzności"
> komputera powinien być mocno utrudniony, inaczej dzieciak sobie
> odpowiednie kable zewrze i po zabezpieczeniu...

do środka nie zajrzy :) ponieważ komputer zaplombowałem. A czym? cyną. W
tai sam sposób jak plombuje się naczepy ciężarówek. mały drucik i już ;)
Przyjadę i drucik przecięty - Dzieciak może już moczyć tyłek bo ojciec
go zleje. Jeśli było by cos kombinowane to też. a wątpie by udało mu sie
podrobić mój oryginalny zacisk.