płyta nie startuje proszę o pomoc

Autor: bodzio <bodzioasaasa_at_gazeta.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 15:47:46 MET DST

Witam,znajomy dzisiaj wpada do mnie i mówi ze mu komp wysiadł a ja
siedziałem na nim ostatni :(

 Monitor, myszka i klawiatura nie reagują, wydaje mi sie ze bios padł choc
pewnosci nie mam, po uruchomieniu kompa świecą się tylko diody napędów
cdroom. Co gorsza nie znamy nawet modelu, kolega nie ma juz papierów, to
jakis gigbyte sprzed 4 lat. Zadnych sygnałów dzwiekowych ani wyswietlacza z
numerem błędów. Wyciągnelismy baterie i wlozyli spowrotem ale nic nie dało.
Co począc dalej? Pleeeeasse pomocy bo kolega mi łeb urwie :(

Pozdrawiam
b.