Re: Grafika na agp

Autor: ozdob <ozdob[wytnij>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 16:36:50 MET DST

Dnia Wt, 19 cze 2007 20:23:20 GMT Silent_Bob napisał(a):

> Jeżeli priorytetem jest dla Ciebie cisza, to ciężko będzie Ci
> znaleźć coś pasywnie chłodzonego lepszego od 7600GS.

powiedziałem, że wole coś cichszego niż troszke wydajniejszego, pasywna
karta nie jest moim wymogiem

> Inna sprawa,
> że w mocniejsze karty IMO nie ma sensu się pakować przy Twoim
> procku. Gry które wymieniłeś da się pewnie "bezproblemowo
> uruchomić" na Twojej obecnej karcie, ale nawet po wymianie grafiki
> nie licz na cuda.

sie nie da
S.C. double agent potrzebuje shadera 3.0 a u mnie go brak
TDU chodzi jak krew z nos, dopiero jak sie zaczyna wyłaczac wszystko co
nie jest potrzebne do grania (latające smieci, inne samochody) da sie w
miare pojeździć
i imho wyjscie z założenia, że mój procek to przezytek to sorry ale
jest blędne, nie będe liczył ( i ładnie sobie animował) trzenień ziemi,
huraganów, łancucha DNA czy innych oblcizeniowych wynalazków, a grał w
gry którym raczej to grafika szkodzi a nie procek

--
pozdrawiam ozdob
gg#1994587