Re: Grafika na agp

Autor: Silent_Bob <ndchoros.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 22:23:20 MET DST

ozdob <ozdob[wytnij]@wp.pl> napisał(a):

> Nie mam zbytnio ochoty wydawać pieniędzy na zmianę platformy, wiec
> jestem więcej niż zdecydowany na sama grafikę, padło na geforca 7600GT.
> Tylko nie bardzo wiem którego, czy na tym co wyżej odczuje różnice
> pomiędzy powiedzmy palitem a xfx ? Albo inaczej którego byście polecali
> (z tym, że bardziej by mi na ciszy zależało niż odrobinę większej
> wydajności).

Jeżeli priorytetem jest dla Ciebie cisza, to ciężko będzie Ci znaleźć coś
pasywnie chłodzonego lepszego od 7600GS. Inna sprawa, że w mocniejsze karty
IMO nie ma sensu się pakować przy Twoim procku. Gry które wymieniłeś da się
pewnie "bezproblemowo uruchomić" na Twojej obecnej karcie, ale nawet po
wymianie grafiki nie licz na cuda.