plyta glowna, chipset intel czy nvidia

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 09:31:01 MET DST

mam pytanie
przymierzam sie do poskladania sobie kompa, do tej pory bylem zdecydowany
na plyte Asus P5B Deluxe Intel P965, ale znajomy doradza mi plyte Asus
P5N-E SLI nVidia nForce 650i SLI twierdzac ze chipsety nvidia sa szybsze i
stabilniejsze sam znalazlem jeszcze Asus P5N32-E SLI PLUS NF650i

prawdo to co mi doradza czy moze nie do konca, sli umozliwia mi niby w
przyszlosci poszalenei z podpieciem drugiej karty, ale to piesn odleglej
przyszlosci i niewiadomo czy bedzie zrealizowana, choc kto wie ;)

co wy byscie doradzili

pozdrawiam