Re: plyta glowna, chipset intel czy nvidia

Autor: Mark7777 <mark7777_at_op.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 10:13:02 MET DST

> mam pytanie
> przymierzam sie do poskladania sobie kompa, do tej pory bylem zdecydowany
> na plyte Asus P5B Deluxe Intel P965, ale znajomy doradza mi plyte Asus
> P5N-E SLI nVidia nForce 650i SLI twierdzac ze chipsety nvidia sa szybsze i
> stabilniejsze sam znalazlem jeszcze Asus P5N32-E SLI PLUS NF650i

    Czsesc

Zainwestuj chlopie w cos z przyszloscia !!! Polecam plyty na P35 lub na
G33 - nie wiem jaka kasa dysponujesz - ale jak poczekasz do konca tego
tygodnia to powinny sie pokazac w sprzedazy C2D 6550 z magistrala 1333 w
cenie ok 650 PLN - moim zdaniem to jest najlepszy pomysl na odnowienie
kompa - od biedy C2D 6320 lub 6420 .......

    Pozdrawiam Mark7777