Re: Stary laptop - co jest najsłabszym ogniwe m?

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plsmieciom_nie>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 00:00:29 MET DST

Shive <spamerzy@do.gazu> napisał(a):
> Tylko nieco boję się sam rozbierać to ustrojstwo... żeby czasem czegoś
> nie urwać przy zdejmowaniu obudowy (po odkręceniu wszystkich śrubek
> trzyma się na bliżej nieokreślonym czymś) :)

Do wymiany HDD i dołożenia RAM nie trzeba - wbrew pozorom - odkręcać wielu
śrubek. U mnie są trzy: jedna do HDD (znaczy się odkręcam i wyciągam całą
"kieszeń", którą potem też trzeba rozkręcić) i dwie do RAM (mała klapka
gdzieś w okolicach geometrycznego środka górnej połowy spodu laptopa,
patrząc od strony blokady ekranu... ;)

Najlepiej poszukaj w sieci instrukcji do tego laptopa - mój ma komplet
internetowych dokumentacji, łącznie z tymi dla autoryzowanych serwisów (jak
wymienić CPU, jak rozkręcić matrycę...).

Z tym że sprawdziłbym jeszcze - za radą grupowiczów - czy HDD czasem nie
dogorywa...