Re: Stary laptop - co jest najsłabszym ogniwem?

Autor: Shive <spamerzy_at_do.gazu>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 01:39:34 MET DST

AcePL napisał(a):
> Zadam jednak idiotyczne pytanie: to na pewno taka konfiguracja jak podałeś?
> P III 800? A może w BIOS system jest "underclocked"? ;) Nie ma - na
> przykład - magistrali przyciętej do 66 MHZ? Albo procesor ma zmieniony
> mnożnik?

To jest P III 700 i w BIOSie nie stwierdziłem zmian. Ten wymieniony
przez Ciebie sprzęt jest jednak znacznie lepszy, dlatego poświęcę te
parę złotych i wymienię dysk, dołożę RAM i zobaczymy.

Tylko nieco boję się sam rozbierać to ustrojstwo... żeby czasem czegoś
nie urwać przy zdejmowaniu obudowy (po odkręceniu wszystkich śrubek
trzyma się na bliżej nieokreślonym czymś) :)

--
shive