Grafika na agp

Autor: ozdob <ozdob[wytnij>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 10:53:42 MET DST

Witam,
Mam obecnie taki zestawik:
Athlon xp 2200+
Ecs k7vta v3
1GB ramu
radeon 9800se (r350 +odblokowane potoki)
2x dyski, 2x optyka
i chiefteca 350W (wyleciał mi z głowy model:/ )

I ogólnie wszystko by było cacy gdyby nie grafika :(
Nie mam zbytnio ochoty wydawać pieniędzy na zmianę platformy, wiec
jestem więcej niż zdecydowany na sama grafikę, padło na geforca 7600GT.
Tylko nie bardzo wiem którego, czy na tym co wyżej odczuje różnice
pomiędzy powiedzmy palitem a xfx ? Albo inaczej którego byście polecali
(z tym, że bardziej by mi na ciszy zależało niż odrobinę większej
wydajności).
Czy może jakąś inną grafikę (jaką)?? Oczekuje od niej, że uruchomi się
na niej bez problemów S.C.: double agent, test drive unlimited (no
dobra, tu wiem że będą problemy), i ogólnie da sie na niej grać (nie
high-detal) przez najbliższy rok-półtora.

Z góry dzięki za wszelkie porady :)

--
pozdrawiam ozdob
gg#1994587