Re: Czy może się to udać?

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 14:29:51 MET DST

Użytkownik "Wito" <elwitjamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:65d2.0000010a.4676d2e7@newsgate.onet.pl...
> Witam?
> Padł mi dysk w laptopie, na którym najcenniejsze miałem zdjęcia Ok.10GB.
> Nie
> stać mnie na usługę w firmie specjalizującej się w odzyskiwaniu danych i
> dlatego chce się poradzić czy warto poeksperymentować. Dysk jest widoczny
> biosie, lecz nic poza tym. Żaden program typu Easy Recovery itp nic nie
> jest w
> stanie zrobić. Podejrzewam uszkodzenie głowicy lub coś w elektronice. Dysk
> ma
> [...]

jak dysk widoczny jest w biosie to mozna podejrzewac niewielkie uszkodzenia
i stosunkowo latwe i tanie odzyskanie danych, a to co zamierzasz zrobic z
pewnoscia doprowadzi do prawie calkowitego zniszczenia dysku, wiec zamiast
oszczedzic kilkaset zlotych teraz, a za 2 dni plakac po straconych na zawsze
zdjeciach lub plakac wydajac kilka tysiecy potem, zajrzyj do jakiejkolwiek
firmy, ktora profesjonalnie (nie mowie o stoisku na gieldzie) sie tym
zajmuje.
ja polecam www.recovery.pl, ale wybor nalezy do ciebie

tbg