Re: Czy TO pociągnie TO ? ;)

Autor: Adamq <mazur18a.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 14:23:11 MET DST

:D
Rozumiem żarty z mojej osoby ......
Napisałem ten wątek w języku potocznym......
Oczywiście, że ten problem występuje z powodu braku odpowiedniej mocy na
lini 12V mojego zasilacza, który jest prawdopodobnie chińskiej produkcji.
Żeby komputer działał prawidłowo to po uruchomieniu(po wpisaniu hasła) muszę
odczekać jakieś 45 sek, by pozostałe karty zamontowane do płyty głównej
rozpoczeły normalną pracę. Karta graficzna w momencie startu ma moc około
150W, procesor zabiera też swoją dawkę, stąd takie a nie inne sformułowania
w języku potocznym.
                Pozdrawiam
                         Adamq