Re: dobra obudowa do 4 x hdd

Autor: \ <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 20:57:36 MET DST

> :) prawie sie zdecydowalem, ale ludzie pisza, ze przez to mocowanie dyskow
> na saknach >slychac je glosno. Potwierdzasz, zaprzeczasz ?

Troche slychac, jak glosne, 7200 potrafia swiszczec ale zalezy od modelu ja
mam stare dyski 40 GB Seagate Barracuda 7200 oraz WDC 80 GB JB 7200 i glowic
nie slychac czasami swist, z tym ze moj komp jest glosny, ostatnio klientowi
sklecilem kompa to nie bylo go slychac z 30 cm :) super nad moim nie mam
czasu popracowac i mam raczej lipne wiatraki.
Ostatnio "odkrylem" znaczy mialem w lapkach wiatrak:
http://pc.emarket.pl/pricelist/Item.aspx?PID=C0131152
i musze powiedziec ze jest super juz 3 poszly do ludzi, wiec z czasem bede
wiedzial co i jak

> rozwazalem takze model sharkoon rebel 9 - dostep do przednich paneli
> idealny...a w chieftecu ta klapka...

Klapka nie jest problemem chyba ze tak jak w moim jest na samym dole
obudowy, to jest nie pomyslane totalnie. trzeba sie klasc na podlodze aby
trafic :)

> mialem kiedys obudowe, podpilem ja od wewnatrz zwyklymi matami
> samochodowymi do tlumienia dzwieku.

To jest fantastyczna sprawa te maty, malo tego jak sie pracuje nad cisza to
i do Chifteca mozna pomyslec, w tak duzej obudowie jak chiftec nie bedzie
sie az tak nagrzewala, wiec nie bedzie smierdzialo :).

A tak naprawdze to dyski mozna wsadzic na sankach do zwyklej obudowy w
miejsca napedow 5.25 maja tam bardzo dobre warunki pracy Tylko musisz miec
odpowiednio kieszeni 5.25 oczywiscie jeden dwa moga byc w standardowym
miejscu.

BUNIEK