Re: Laptop Acer a zapasowa kopia systemu

Autor: Piotr <pietrek45WYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 18:17:59 MET DST

Winnetou pisze:
> Może mnie ktoś oświecić.
> Kupiłem Laptopa z instalką systemu XP Media Center na ukrytej partycji.
> Zainstalowałem system, wszystko cacy, tylko że:
> Ja chcę mieć taką kopie legalnej instalki na płycie CD lub DVD, a nie na
> ukrytej partycji !!.
>
> Producent wbudował w ten system narzędzie do robienia kopii zapasowej.
> Zrobiłem taką, ale w sumie nie wiem, _czy to jest kopia instalatora
> Windows, czy też jest to tylko obraz zainstalowanego już systemu_ ??.
>
> Chce się pozbyć tej ukrytej partycji, odzyskać zajmowane miejsce i
> [...]

jest to obraz systemu zainstalowanego. w grudniu ubiegłego roku
kupowałem kumplowi laptopa właśnie Acera i te miały jeszcze płytę
instalacyjną z systemem. dwa miesiące później inny koleś kupował laptopa
tej samej firmy i instalki już nie dostał, tylko mógł sobie zrobić
właśnie płytkę z obrazem systemu.