Re: Laptop Acer a zapasowa kopia systemu

Autor: Winnetou <p_goc_at_klub.chip.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 13:50:16 MET DST

Piotr pisze:

> jest to obraz systemu zainstalowanego. w grudniu ubiegłego roku
> kupowałem kumplowi laptopa właśnie Acera i te miały jeszcze płytę
> instalacyjną z systemem. dwa miesiące później inny koleś kupował laptopa
> tej samej firmy i instalki już nie dostał, tylko mógł sobie zrobić
> właśnie płytkę z obrazem systemu.

Tak też podejrzewałem. Dzięki za odpowiedź. A może ktoś mógłby
zasugerować jakieś praktyczne rozwiązanie, jak taką instalke na ukrytej
partycji 'wyeksportować' na dysk DVD, tak aby w razie czego dało sie
zreinstalować z tego system.

A może któryś z komputerowych miesięczników na naszym rynku podjołby się
opisać taki temat, bo to chyba będzie dość popularny problem dla wielu
posiadaczy laptopów z legalnie zakupionym, acz 'uwiezionym na dysku'
systemem ??.