Laptop Acer a zapasowa kopia systemu

Autor: Winnetou <p_goc_at_klub.chip.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 17:20:23 MET DST

Może mnie ktoś oświecić.
Kupiłem Laptopa z instalką systemu XP Media Center na ukrytej partycji.
Zainstalowałem system, wszystko cacy, tylko że:
Ja chcę mieć taką kopie legalnej instalki na płycie CD lub DVD, a nie na
ukrytej partycji !!.

Producent wbudował w ten system narzędzie do robienia kopii zapasowej.
Zrobiłem taką, ale w sumie nie wiem, _czy to jest kopia instalatora
Windows, czy też jest to tylko obraz zainstalowanego już systemu_ ??.

Chce się pozbyć tej ukrytej partycji, odzyskać zajmowane miejsce i
zainstalować na kompie trzy systemy. Viste, XPeka (tego którego dostałem
  z kompem na ukrytej partycji) i jakiegoś linuksa.