Re: Zakup UPS`a bez akumulatorow + dobranie aku

Autor: Plexer <plexer_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 17:21:21 MET DST

Użytkownik "::-::dysmorfofob::-::" <lookas_2002@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:f55jb9$bp2$1@h1.uw.edu.pl...
> Ostatnio na allegro wysypalo uzywanymi upsami. I np. jest takie cos jak
> Compaq R3000H (3000VA 2250W RACK) bez akumulatorow w cenie ok. 150zl.
> Sprzedajacy podaje, ze pasujace aku to 16x 6V 12AH. Czy pasuja np. takie
> aku http://tinyurl.com/3645yv ? Chodzi mi glownie o wymiary, mocowanie i
> podlaczenie kabelkow? Ewentualnie, moze ktos mial do czynienia i wie czy
> ten model upsa wymaga dzialan typu kalibracja z uzyciem akcesoriow
> dostepnych tylko w serwisie HP/Q po wymianie akumulatorow? No i czy
> elektryczny laik ma szanse poskladac to wysztko w calosc zeby dzialalo (bo
> [...]

Spokojnie możesz brać tego UPS-a, aku będą pasowały. Wymieniałem już
kilkakrotnie w takim UPS-ie aku.
Jeśli chodzi o kalibracje to zwykle nie jest konieczna w tych UPS-ach, zato
można w nich poustawiać wiele różnych rzeczy w tybie programowania (jak tam
się dostać znajdziesz w manualu dostępnym na stronach www.hp.com)
Ponieważ aku w nim są połączone łączówkami trzeba będzie sobie takie pewnie
dorobić. No mieć się na baczności bo napięcie stałe to o ile pamiętam to ok
120 V.
powodzenia

plexer