Re: Stary laptop - co jest najsłabszym ogniwem?

Autor: shive <spamfree_at_spamfree.domain>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 00:40:58 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):
> Hmm to faktycznie wygląda na wolny dysk, oczywiście możesz zmierzyć
> jego szybkość poleceniem hdparm. Konkretnie co to za laptop? Kilka lat
> temu pracowałem na laptopie z 96MB RAM, wolnym dyskiem ale pracować się
> dało, nawet OpenOffice.org i Mozillę uruchamiałem co jakiś czas. P3
> ~800Mhz to nie jest taki zły procek.

To Compaq Armada M700 używany kiedyś jako narzędzie pracy biurowej.
Uruchomić się wszystko da, ale trochę to trwa.

Do myślenia o dysku skłoniła mnie obserwacja, że tempo działania jest
identyczne bez względu na to, co chcę robić - czy jadę z linii poleceń,
czy ze środowiska graficznego jest dokładnie tak samo.

W takim razie będę musiał we Wrocławiu poszukać jakiegoś sklepu z
używanym sprzętem, gdzie by mi zrobili upgrade, sam nie chcę grzebać.

> Poza tym to robi się NTG więc zapraszam na grupy Linuksowe. :)

Napisałem tutaj właśnie z obawy przed NTG na grupie linuksowej, w końcu
pytanie dotyczy sprzętu :)

--
shive