Re: Stary laptop - co jest najsłabszym ogniwem?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 00:34:40 MET DST

** shive wrote:

> Ale ja już nie mówię nawet o gnome. Pamięć podaną wcześniej mierzyłem
> na linii poleceń przed ładowaniem gnome.

Tak czy inaczej zapomnij o GNOME przy 128MB RAM. ;)

> Sama linia poleceń też działa fatalnie, tak samo jak całe ładowanie
> demonów systemowych przy starcie.

Hmm to faktycznie wygląda na wolny dysk, oczywiście możesz zmierzyć
jego szybkość poleceniem hdparm. Konkretnie co to za laptop? Kilka lat
temu pracowałem na laptopie z 96MB RAM, wolnym dyskiem ale pracować się
dało, nawet OpenOffice.org i Mozillę uruchamiałem co jakiś czas. P3
~800Mhz to nie jest taki zły procek.

> No nic, dam te parę złotych na dodatkowe 128MB :)

To na pewno nie zaszkodzi.

Poza tym to robi się NTG więc zapraszam na grupy Linuksowe. :)