Re: Dołożenie RAM'u a zwiechy ??

Autor: piotreq <vs1981[no.spam>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 10:39:50 MET DST

> Nie wiem co to za serwis ktory "bawi" sie w ten sposob sprzetem klienta ale po
> takim czyms ze jawnie przyznali sie do podkrecania pewnie jakis oszolom
> fanatyk podkrecania tam pracuje ktory robi to za pieniadze klientow kazalbym
> im doprowadzic sprzet do normalnego dzialania.

Koleś z serwisu ponoć przestawił taktowanie w Biosie i w momencie gdy nie
odpalił się nawet system, powiedział, że niestety nie da się go podkręcić (LOL).
Zastanawiam się tylko, czy mu czasami czegoś nie uszkodził w tym momencie, bo
właśnie od wizyty w tym punkcie system się zawiesza. Acha, jeszcze jedno,
partycja była formatowana i Win stawiany od nowa - bez efektu.