Re: Dołożenie RAM'u a zwiechy ??

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 07:44:14 MET DST

Użytkownik "piotreq" <vs1981[no.spam]@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f4usce$u50$1@news.dialog.net.pl...
> Znajomy zadzwonił z taką nietypową usterką. Dokupił 2 identyczną kość RAM
> (pojemność,producent, prędkość...). Po uruchomieniu komputera, czyli z
> tego co mówił po załadowaniu systemu (WinXP) komputer się zawiesza. Po
> resecie wszystko chodzi normalnie. Ponoć pamięć była sprawdzana w serwisie
> i nie jest uszkodzona. Coś mu przy okazji kombinowali przy podkręcaniu
> procesora, ale powiedziano że "nie da się go podkręcić". Podejrzewam, że
> zmienili jakąś opcję w BIOSie i nie przywrócili jej przed oddaniem
> komputera. Jutro będę znał więcej szczegółów, bo ma z nim do mnie
> [...]

Ustaw w biosie na "default" opcje a nastepnie jak sie znowu zawieszal bedzie
to uruchomic program memtest w celu sprwdzenia pamieci.
Nie wiem co to za serwis ktory "bawi" sie w ten sposob sprzetem klienta ale
po takim czyms ze jawnie przyznali sie do podkrecania pewnie jakis oszolom
fanatyk podkrecania tam pracuje ktory robi to za pieniadze klientow kazalbym
im doprowadzic sprzet do normalnego dzialania.

Mirek