Re: czym zgrac obraz z kamerki

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 16:08:39 MET DST

Dnia Sat, 16 Jun 2007 15:30:13 +0200, Mark napisał(a):

> Witam
>
> Nie jestem pewien czy pisze na dobra grupe, ale moze znajdzie sie ktos kto
> mi pomoze :)
>
> Otoz, mam kamerke sony dvd dcr404e i chcialbym zgrac kilka filmow
> bezposrednio z kamerki na komputer.
> Co prawda kamerka nagrywa na plytkach dvd, ale cos nie wyszlo przy paru
> filmikach i nie moge sfinalizowac nagran a tym samym odtwarzac ich w zadnym
> innym odtwarzaczu dvd (kamerka odtwarza bez problemow) Wiec zostalo mi tylko
> zgranie zawartosci przy pomocy jakiejs karty tv..
> [...]

Na pewno nie ma ta kamerka wyjścia FireWire? Myślałem, że to teraz
standard. Jeżeli nie specjalne zależy Ci na tunerze to polecam coś na Ati
Theater 550. Oprogramowanie ma trudności z ustawieniem polskiego dźwięku w
TV (do przejścia), ale za to wejście wideo nieporównywalne z żadną tanią
kartą TV. Do tunerów dołączana jest przejściówka na różne gniazdka.