Re: czym zgrac obraz z kamerki

Autor: Mark <nie_at_mam.pl>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 16:32:01 MET DST

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> napisał w wiadomości
news:r0ufqptiomq7.12muvkyi5uyp8$.dlg@40tude.net...

> Na pewno nie ma ta kamerka wyjścia FireWire? Myślałem, że to teraz
> standard. Jeżeli nie specjalne zależy Ci na tunerze to polecam coś na Ati
> Theater 550. Oprogramowanie ma trudności z ustawieniem polskiego dźwięku w
> TV (do przejścia), ale za to wejście wideo nieporównywalne z żadną tanią
> kartą TV. Do tunerów dołączana jest przejściówka na różne gniazdka.

FireWire na pewno nie ma.. niestety ;(
A kamerka nie jest nowa rok juz ja prawie mam, a przy zakupie niespecjalnie
mi zalezalo na firewire (doszedlem do wniosku ze wygodniej bedzie na
plytkach... :/ )
http://www.sapphiretech.com/en/productfiles/114image1.jpg o to chodzi? Jakos
dziwnie te zlaczki wygladaja no i sa opisane jako CATV cokolwiek to jest (w
kwestii tych wszystkich dziwnych zlaczek a/v to laikiem niestety jestem
:( a zadnego bardziej szczegolowego opisu znalesc nie moge ;/
No i jeszcze taka kwestia ze w sklepach te karty sa opisane jako tunery
tv.(http://www.balta.pl/opis.php3?ID=15065&f=1)