czym zgrac obraz z kamerki

Autor: Mark <nie_at_mam.pl>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 15:30:13 MET DST

Witam

Nie jestem pewien czy pisze na dobra grupe, ale moze znajdzie sie ktos kto
mi pomoze :)

Otoz, mam kamerke sony dvd dcr404e i chcialbym zgrac kilka filmow
bezposrednio z kamerki na komputer.
Co prawda kamerka nagrywa na plytkach dvd, ale cos nie wyszlo przy paru
filmikach i nie moge sfinalizowac nagran a tym samym odtwarzac ich w zadnym
innym odtwarzaczu dvd (kamerka odtwarza bez problemow) Wiec zostalo mi tylko
zgranie zawartosci przy pomocy jakiejs karty tv..
Kamerka jest wyposazona w wyjscie video i audio (chinche - w sumie 3
wtyczki, 1 z video i 2 na audio)
Przegladalem grupe pod katem kart tv do nagrywania sygnalu, i widze ze jest
polecany chipset bt878, niestety na allegro nie ma zbyt wiele tych kart, a
te ktore sa nie posiadaja kompatybilnych wejsc :(
Z kolei jest tez problem ze znalezieniem kabla do kamerki ktory by mial
wyjscie s-vhs (gniazdo w samej kamerce jest jakies niestandardowe i jestem
skazany na kabelek ktory byl razem z kamerka, coprawda jako opcja byl tez
kabelek wyposony we wtyczke s-vhs ale niestety ja mam kabelek z samymimi
chinchami)
Jakies pomysly jak/czym zgrac video z kamerki?

pozdrawiam