Re: raid

Autor: a <koala121_at_o2.pl>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 07:30:34 MET DST

BartekK napisał(a):
> A umiesz przeczytać instrukcję obsługi? Tam jest to napisane. Na www
> gigabyte możesz chyba nawet polską wersję ściągnąc.

Planuje założyć macierz dla bezpieczeństwa, zwiększenia szybkości.
Duże ilości zdjęć, grafiki i ich obróbka.
Czy dodać do macierzy 4 x 250 Seagate jednego Raptora 36 na system czy
jest to wydatek zbędny ?

Program ze strony firmy Intel diagnozuje iż na płycie jest chipset
Intel(R) G965 Express Chipset
A w specyfikacji płyty ba stronie Gigabyte jest
Intel P965 Express
Jak swierdzić co jest prawdą ? Chyba program Intelowski jest bardziej
wiarygodny ?

Marek