Re: dopuszczalne temperatury

Autor: Max <minimaxi_TNIJ_at_op.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 21:19:15 MET DST

(...) -Wielkie dzieki za komentarz do temperatur. Za oknem gorąco i komp za
goracy tez :) Wyobraz sobie ze pol roku temu wlozylem duzy wiatrak z
radiatorem miedzianym na procka (Zammman), poza tym mam maly witrak
wydmuchujacy do gory i wiatrak zasilacza. Dodatkowo skrzynka siedzi w slabo
wentylowanej obudowie biuraka -musze cos wymyslec.

> To zależy. Do czego potrzebujesz kompa? Jaki budżet? Podaj dokładnie
> model płyty.

Plyta: GA-7VT600-RZ(C)
Procesor: AMD Athlon XP, 1917 MHz (11.5 x 167) 2600+
Pamiec: 2 x 512 =1024 MB
Grafika: RADEON 9200
Dysk ATA 80GB

Wykorzystuje do:
1). programowanie VB, C++, MS-SQL
2). filmy, TV, gry raczej nie
3). Brakuje mi wiekszego dysku, ale nie wiem czy jest sens inwestowac jeszce
w ATA? np. 320GB?
4). Czy do plytki mozna podpiac jeszcze jakis szybszy procesor?
5). Obudowa glosno sie tlucze (buczy) i nwet wchodzi w rezonans z biurkiem -
czy znasz nie za drogie ale cichsze obudowy, nie wpadajace w wibracje?
6). Ile kasy? hmmm... nie ma jakis ograniczen, tylko SENS! -nie bede pakowal
dodatkowo 1000 PLN w 3latka :) Pozdrawiam