Re: Przywracanie obrazu dysku z sieci.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 20:01:55 MET DST

Uncle Pete napisał(a):

> NTG. Jest to grupa sprzętową.

Robienie backupów jest trochę sprżetowe bo wiąze się to z dyskami
twardymi. Tutaj powinna być większa wiedza przeciętnego hardwareowca w
programach do backupu danych i ich przywracania.

> ZTCW Norton Ghost jak najbardziej wspiera backupy z obrazu w sieci - o
> ile dobrze pamiętam, trzeba było najpierw utworzyć rescue disc (czy
> jakoś tak), z którego uruchamiasz komputer. Nie wiem, czy wersja trial
> na to pozwala.

Nie pozwala, już sprawdziłem. Bydle pozawala na zapis w sieci i robieni
obrazów w sieci ale metody przywracania są tylko z działającego systemu
z NET 2.0. Obłęd i koniec. ten program nie powien być rozpowszechniany
bo doprowadza użytkowników do szału.

Przepraszam za NTG, i z mojej strony EOT.