Re: dopuszczalne temperatury

Autor: Silent_Bob <ndchoros.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 16:56:36 MET DST

Max <minimaxi_TNIJ@op.pl> napisał(a):

> Procesor: AMD Athlon XP, 1917 MHz (11.5 x 167) 2600+
> Pamiec: 2 x 512 =1024 MB
> Grafika: RADEON 9200

Tu jest OK, wystarczy do większości zastosowań domowych (bez gier). Jeśli
chcesz trochę pograć, można dołożyć lepszą grafikę.

> Dysk ATA 80GB

No trochę mało, ale jak mam mniej i nie narzekam. Tyle że nie korzystam z
p2p ;)

> Wykorzystuje do:
> 1). programowanie VB, C++, MS-SQL
> 2). filmy, TV, gry raczej nie

Jak na mój gust, to do tych zastosowań Twój sprzęt ma jeszcze zapas mocy :)

> 3). Brakuje mi wiekszego dysku, ale nie wiem czy jest sens inwestowac
jeszce
> w ATA? np. 320GB?

Dyski są w miarę tanie, przy jednym dysku do kompa domowego PATA czy SATA
nie robi różnicy.

> 4). Czy do plytki mozna podpiac jeszcze jakis szybszy procesor?

Jaki tam jest chipset? Gigabyte milczy na temat tego modelu na swojej
stronie.

> 5). Obudowa glosno sie tlucze (buczy) i nwet wchodzi w rezonans z
biurkiem -
> czy znasz nie za drogie ale cichsze obudowy, nie wpadajace w wibracje?

Tu Ci nie pomogę, bo uważam że wybór obudowy to kwestia gustu. Przyzwoite
obudowy zaczynają się od 300 zł, bez zasilacza. Spróbuj jednak najpierw
podokręcać wszystko w środku, odkurzyć, wyczyścić wiatraki, itd.

> 6). Ile kasy? hmmm... nie ma jakis ograniczen, tylko SENS! -nie bede
pakowal
> dodatkowo 1000 PLN w 3latka :)

Każdy komputer już w momencie zakupu jest stary... ;)