Re: Laptop: HP vs Toshiba

Autor: LUXOR <luxor_at_op.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 12:35:58 MET DST

Nadarzyła się okazja dosyć tanio kupić laptopa (ok 3500PLN). Jeden z
nich to Toshiba A135-S4487, drugi to HP Pavilion dv6140us.

No i teraz pytanie - który? HP mogę mieć od ręki, na toshibę musiałbym
jeszcze poczekać.

W dwóch słowach: laptop potrzebny mi jest przede wszystkim do
obrabiania zdjęć (photoshop) oraz do AutoCada, w wolnym czasie też bym
chętnie w coś zagrał, ale nie jest to szalony priorytet.

Który byście polecali? Laptopy Toshiby znam, HP zupełnie są mi obce (w
sensie - nie miałem z nimi do czynienia). Chodzi o szybkość procesora,
możliwość rozbudowy ramu (4GB) i HDD (200 - 300).

Pozdrawiam
--------------------------------

witam
ogolnie hp-toshiba moze sie okaza ze stosunek jakosc/cena/mozliwosci bedzie
ten sam :) dlatego nie generalizowalbym ze ten lub ten bedzie lepszy ja mam
akurat HP ale wizualnie podobaja mi sie bardziej TOSHIBY ;)
rozumiem ze chcesz kupic nowy ? wskazuje na to cena
to dlaczego oznaczenie HP ma "us" a to oznaczenie modelu ze stanow
do niego moze byc problem z podzespolami

jezeli daja gwarancje polska to OK
no wiadomo im dluzsza gwarancja tym lepiej i tu chyba toshiba tez moze
lepiej wypasc
doplac do gwarancji na 3-4 lata bo warto

--
POZdr - Przemo LUXOR
http://zmysio.republika.pl