Laptop: HP vs Toshiba

Autor: <nejs2_at_tlen.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 06:28:13 MET DST

Witam

Nadarzyła się okazja dosyć tanio kupić laptopa (ok 3500PLN). Jeden z
nich to Toshiba A135-S4487, drugi to HP Pavilion dv6140us.

No i teraz pytanie - który? HP mogę mieć od ręki, na toshibę musiałbym
jeszcze poczekać.

W dwóch słowach: laptop potrzebny mi jest przede wszystkim do
obrabiania zdjęć (photoshop) oraz do AutoCada, w wolnym czasie też bym
chętnie w coś zagrał, ale nie jest to szalony priorytet.

Który byście polecali? Laptopy Toshiby znam, HP zupełnie są mi obce (w
sensie - nie miałem z nimi do czynienia). Chodzi o szybkość procesora,
możliwość rozbudowy ramu (4GB) i HDD (200 - 300).

Pozdrawiam