Re: Uniwersalne sterowniki do myszek

Autor: Piotr Machowski <brak_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 12:41:59 MET DST

> Moje rozwiązanie jest proste: nie kupuję A4Techa.

Wiesz, kiedyś miałem zwykłą kulkową myszke A4techa WWW-11 jak dobrze
pamiętam. Spisywała się świetnie przez 5 lat, aż do naturalnej śmierci.
Teraz kupiłem tego gniota przepłacając 20-30zł w sklepie w hipermarkecie, bo
zależało mi na czasie. No i się zaczęło. Kursor sobie podróżuje na każdej
powierzchni, oprogramowanie chodzi jak chce :/ Następna myszka na pewno nie
będzie to A4Tech i raczej laser nie optyczna. Myślałem, że jednak coś
jeszcze z niej wyduszę, ale widać nikt nie wpadł, by napisać uniwersalny
soft do myszek :( Jak to możliwe?

Pozdrawiam