Re: Prosba o ocene zgodnosci konfiguracji

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 22:03:39 MET DST

syn Bogarta pisze:
> Grać nie będę, a 90% czasu wykorzystania, to grafa 2D. Więc nie chcę złapać
> podjary z mega-giga kartą, ale zależy mi na urządzeniu oferujący dobry
> komfort pracy, czyli dobry obraz 2D i względnie cicha praca. Dlatego tez
> myslalem o ATI z pasywnym chłodzniem, ale ziarno niepewności zasialy mi
> opinie o gorszej współpracy z Photoshopem.
Np. x1650pro, sapphire ma w swojej ofercie taki chłodzony pasywnie.
Jeśli chodzi o jakość obrazu, to aktualnie najsłabszym ogniwem może być
monitor. Jeśli chodzi o kolory-to w zasadzie nie ma różnic pomiędzy
producentami, może być ewentualnie rozrzut jeśli chodzi o ostrość to
moim zdaniem wystarczy, że będziesz unikał kart typu palit, powercolor itp.
Aha, jeśli chodzi o zasilacz, to nie wiem, czy chłodzony zupełnie
pasywnie jest najlepszym pomysłem. Wiatrak, który jest tam montowany,
odpowiada przecież nie tylko za chłodzenie samego zasilacza, ale także
wyciąga gorące powietrze z okolic procesora i karty graficznej.
Ewentualnie, jeśli się zdecydujesz na pasywny, to przypuszczalnie
będziesz musiał zamontować jakiś dodatkowy wiatrak wyciągający (ale tu
można wstawić coś dobrego i cichego, np. 120mm Fander czy jakiś inny na
minimalnych obrotach, powinien wystarczyć)

pozdrawiam
p.