Re: Prosba o ocene zgodnosci konfiguracji

Autor: syn Bogarta <synbogarta_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 20:33:14 MET DST

Użytkownik "Piotr" napisał:

> 8800 do photoshopa jest totalnie bez sensu, chyba, ze chcesz grac albo
> szukasz sposobu na pozbycie się kasy;). Ja bym np. wziął coś pasywnie >
> chłodzonego na ATI robionego przez sapphire.

Grać nie będę, a 90% czasu wykorzystania, to grafa 2D. Więc nie chcę złapać
podjary z mega-giga kartą, ale zależy mi na urządzeniu oferujący dobry
komfort pracy, czyli dobry obraz 2D i względnie cicha praca. Dlatego tez
myslalem o ATI z pasywnym chłodzniem, ale ziarno niepewności zasialy mi
opinie o gorszej współpracy z Photoshopem.
A który model jeśli chodzi o sapphire jest godzien polecenia?

pozdr,

syn B.