Re: Czy LCD BENQ FP73G jest cos warty ?

Autor: Player <nienienie_at_loloita.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 15:28:50 MET DST

> Ten dell ma pol roku gwarancji wiec nad tym mozna by sie zastanowic. Tylko
> tego co widze on ma czas reakcji 20ms. Wiem, ze czas czasowi nierowny
> ale czy to jednak nie troche duzo ?

wspołczensy monitor jak samsung 970P 971P benq 93GP hp 1965 na matrycy VA
tez ma 20ms ale przy przejsciu czarny do czarnego natomiast w specyfikacji
podaje się "8ms" GTG - w odcieniach szarości - zeby wyglądało ładniej - inna
metoda mierzenia. Ponadto napisałeś ze 97% to praca z tekstem a nie
wymagające gry FPS ???

> Ale z drugiej strony jak znowu bede tak myslal to sie okaze, ze doloze 20
> i bedzie jeszcze lepszy a potem 30 i jeszcze lepszy i wyjdzie juz 1500 a
> nie 500.

juz przy 20" jest duzy skok cenowy więc nie warto, ja kupiłem 19" NOWKI na
allegro samung 932B za 620zł bez gwarancji, jedną zostawiłem dla siebie a
reszte sprzedałem z zyskiem, monitor chodzi juz 2 miesiące bez problemów
badpiksli czego nie moge powiedziec o wielu innych monitorach LCD ktore
miałem - nowe ze sklepu

...kto nie ryzkuje nic nie zyska

BTW są na allegro 20" monitory na SIPS 4:3 po 700-800zł i imo to najlepsze
LCDki do pracy z tekstem