Re: Czy LCD BENQ FP73G jest cos warty ?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 11:53:49 MET DST

Użytkownik "Player" <nienienie@loloita.pl> napisał w wiadomości
news:f4r0jt$lia$1@inews.gazeta.pl...
> jak pech to pech ale mimo to warto zaryzykować bo roznica w jakości jest
> duza:
> http://www.allegro.pl/item201424972.html
> http://www.allegro.pl/item204879328.html (swietna matryca SIPS)

Moim zdaniem jednak nie warto. Wole gorszy monitor ale nowy. Nie stac
mnie na to zeby za 3 miesiace znowu kupowac.

Ten dell ma pol roku gwarancji wiec nad tym mozna by sie zastanowic. Tylko z
tego co widze on ma czas reakcji 20ms. Wiem, ze czas czasowi nierowny
ale czy to jednak nie troche duzo ?

> dokładnie

Ale z drugiej strony jak znowu bede tak myslal to sie okaze, ze doloze 20 i
bedzie
jeszcze lepszy a potem 30 i jeszcze lepszy i wyjdzie juz 1500 a nie 500.