Re: Czy LCD BENQ FP73G jest cos warty ?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 17:13:38 MET DST

Użytkownik "Player" <nienienie@loloita.pl> napisał w wiadomości
news:f4rfrl$4ep$2@inews.gazeta.pl...
> wspołczensy monitor jak samsung 970P 971P benq 93GP hp 1965 na matrycy VA
> tez ma 20ms ale przy przejsciu czarny do czarnego natomiast w specyfikacji
> podaje się "8ms" GTG - w odcieniach szarości - zeby wyglądało ładniej -
> inna metoda mierzenia. Ponadto napisałeś ze 97% to praca z tekstem a nie
> wymagające gry FPS ???

No gry raczej nie ale na pewno cieszylbym sie gdyby filmy sie dalo ogladac.
A w ogole
to zdaje sobie sprawe, ze sa roznice w tych czasach reakcji zalezne od tego
co
wlasciwie sie mierzy ale nie sadzilem, ze az tak duze. Te 20 kojarzylo mi
sie monitorami
znacznie starszymi niz te ktore mam nadzieje kupic.

> juz przy 20" jest duzy skok cenowy więc nie warto, ja kupiłem 19" NOWKI na
> allegro samung 932B za 620zł bez gwarancji, jedną zostawiłem dla siebie a
> reszte sprzedałem z zyskiem, monitor chodzi juz 2 miesiące bez problemów
> badpiksli czego nie moge powiedziec o wielu innych monitorach LCD ktore
> miałem - nowe ze sklepu

No widzisz. A ja kupilem dosyc wysokiej klasy monitor i teraz sie wala po
serwisach
bo nie ma do niego czesci.

> ...kto nie ryzkuje nic nie zyska

W tym przypadku nie moge ryzykowac.

> BTW są na allegro 20" monitory na SIPS 4:3 po 700-800zł i imo to
> najlepsze LCDki do pracy z tekstem

Tylko mnie na najlepsze nie stac. 650 to juz zdecydowane maksimum. No i
wolalbym
to jednak kupic na miejscu.