Re: WinXP na HP Pavilion dv6305ea

Autor: FOX31 <fox-31_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 16:30:44 MET DST

Użytkownik <kacper.sobolewski@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1181814076.349924.108910@i13g2000prf.googlegroups.com...
Witam

Problem z instalacją XP jest taki że instalator nie widzi dysku.
Miałem ten sam problem z lapem Fujitsu ale na szczęście producent
dawał płytkę ze sterami i wystarczyło że nagrałem na dyskietkę
odpowiednie sterowniki i podałem je w czasie instalacji.

W BIOS jest opcja włączająca tryb pracy SATA na niewymagający sterownika.
BIOS w HP jest prosty jak budowa cepa wiec na pewno ją znajdziesz. Nie
pamiętam jak się to nazywało, a jedyne zwiazane z tym słowo jakie mi świta w
pamieci to "NATIVE"

FOX31

FOX31