Czy LCD BENQ FP73G jest cos warty ?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 00:30:29 MET DST

Witam

Mozecie mnie kopac, gryzc albo pluc a ja i tak musze zapytac.

Musze koniecznie zmienic crt na jakis lcd a budzet mam cholernie
ograniczony.
Komputera uzywam w 97% do programowania a reszta to filmy (moglbym dalej
uzywac crt) i niestety troche podstawowej grafiki (glownie na potrzeby
prostych www).
Mialem przez kilka dni mozliwosc pracy na calkiem badziewnych lcd i
doszedlem do
wniosku, ze wzrok jednak mecza bez porownania mniej niz moj crt. Problem
tylko
z kolorami ktore na lg 710n byly tragiczne ale moze to dlatego, ze nikt tam
nic nigdy nie
regulowal i wszystko bylo raczej zbyt jasno ustawione.

No ale w kazdym razie mam mozliwosc kupienia nowego BENQ FP73G (jak w
temacie)
za 500 zl. W tym tescie (http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1859-9)
wypadl swietnie w kategorii
econo. Czy ktos jest w stanie cos o nim napisac albo moze podac jakis inny
(i napisac czemu
bylby lepszy)?. Wiem, ze to najnizsza polka i jest juz troche stary ale
musze cos miec i wzialbym
chyba nawet 15 cali gdyby obraz byl w miare dobry.