Re: Porażka po usunięciu niechcianej partycji

Autor: teel <tlorek_at_gmail.com>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 12:19:28 MET DST

On 12 Cze, 08:43, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> *nie podam konkretnych przykładów edytorów, ale naprawiałem już takie
> układy powstałe po instalacji Linuksa.

Linux popsuł dysk, bo źle założył partycje :-) Problem jednak w tym,
że to edytor partycji (w tym przypadku windowsowy) odpowiada za
poprawność przeprowadzanej operacji. Jeśli usuwam partycję linuksową
(jakkolwiek źle nie byłaby założona to menadzer dyskow widzial je
poprawnie) to po usunięciu powinien zachować spójność. Oczywiście nie
spieramy się o to kto zawinił, proponuję po prostu uważać na takie
operacje.

Zdrówka
teel