Re: Nagrywarka DVD - nagrywa tylko DVD-RW (długie)

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 10:45:31 MET DST

Konlin napisał(a):
> Tak, od Alcohola ale nie widzę związku, to zawsze było i sprzęt działał.
> Tak samo firmware - dla świętego spokoju podciągnąłem na A106 ale bez
> rezultatu bo niby czemu miałoby to coś dać skoro na A104 świetnie sobie
> przez te lata radziła.
> Trudno, kupię nową. Jakieś polecane modele czy wszystko to samo?

Czasami napędy wirtualne gryzą się z prawdziwymi, ale to rzadko się
zdarza. Jak przez tyle czasu było dobrze to masz czarno na białym, że
nagrywarka zdycha. Jeśli chodzi o polecane modele, to mi to już robi
różnicy, miałem LiteON CDRW ( działała niecałe 2 lata) i teraz w
serwisie por raz drugi jest DVDRW BENQ DW 1650 ( skaszaniła się po roku
nagrywając nie więcej niz 80 płytek). Ta druga była szeroko tu swego
czasu na grupie polecana. I faktycznie, jak nagrywarka działała, to
jakość nagranych płytek była bardzo dobra. Kupuj tańszą, to moja jedyna rada

Tomaszek