Re: Nagrywarka DVD - nagrywa tylko DVD-RW (długie)

Autor: Konlin <konlin_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 23:45:05 MET DST

Mon, 11 Jun 2007 16:04:33 +0200, na pl.comp.pecet, Tomaszek napisał(a):

> Sprzęt to LG GSA-4163B, ma jakieś 2,5-3 lata, wypaliła może ze
>
> No to już czas na nią najwyższy. Możesz się cieszyć, że chodziła tak długo

Że niby stara czy zużyta? Bo mam też CDR która ma z 5 lat, nagrała lekko
licząc 500 sztuk i śmiga bez problemów. Chyba że DVDR to inna bajka i 100
płytek to dla niej osiągnięcie.

> Napęd wirtualny? To jedyna rzecz, którą możesz zrobić zanim wyzucisz
> nagrywarkę na śmiecie to odinstalować go ( z tego co pamiętam to jest to
> napęd wirtualny od Alcohola 120% )

Tak, od Alcohola ale nie widzę związku, to zawsze było i sprzęt działał.
Tak samo firmware - dla świętego spokoju podciągnąłem na A106 ale bez
rezultatu bo niby czemu miałoby to coś dać skoro na A104 świetnie sobie
przez te lata radziła.
Trudno, kupię nową. Jakieś polecane modele czy wszystko to samo?

pzdr
konlin