Re: Pamięć RAM 532 a 667 Mhz

Autor: owp <owp1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 10:36:17 MET DST

> Wiesz... Notebooka zazwyczaj się nie wyłącza, ale hibernuje :)

Komputer wyłączam na noc, ale czasem (np. po instalacji programów) trzeba
uruchamiać od nowa, a jak się coś sprawdza, to kilkakrotne uruchamianie
zaczyna denerwować...

> A ile procent dostaje proces bezczynności?

Co do procesu bezczynności, w menedżer nie pokazuje takiego... Albo nie wiem
gdzie jest. Za to odkryłem pożyteczną funkcję nowego systemu - można
zmieniać partycje (wielkość ilość) bez pomocy PM (lub innych) :)

W zasadzie to już NTG, ale napiszę co było prawdopodobnie przyczyną
problemów. Chyba winnym okazał się transfer ustawień ze starego komputera
(XP) dokonany za pomocą programu, który Vista kazała zainstalować na XP.
Po ponownej instalacji Visty i ręcznym przeniesieniu plików i ustawień, jest
lepiej - wszystko działa ok (nawet touchpad i subedit).

owp