Re: lcd: samsung i rywale

Autor: Kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 16:52:18 MET DST

> Wszelkie monitory na martycach TN będą zauważalnie gorsze od CRT,
> szczególnie jeśli masz monitor na Trinitronie. Najlepiej obejrzyj
> własnymi oczyma na żywo ten monitor w jakimś większym sklepie i oceń,
> czy takie pogorszenie wyświetlania kolorów i kiepskie kąty nie będą dla
> Ciebie stanowić zbyt dużego problemu (przykładowo dla mnie stanowiły).

Mam wlasnie CRT na Trinitronie i wiekszosc tanich lcdeków mnie odrzuca, ale
Samsungi nie. Jak sie troche pobawi z ustawieniami, to kolory i kontrast sa
naprawde w porzadku. Chyba sie zdecyduje na ten 931BW.

> Matryca PVA to już jest dobry sprzęt, niemniej jednak 17" to dość mało a
> na domiar złego w takim wypadku piksel jest bardzo niewielki, co
> zdecydowanie nie umila pracy.

Hmm... A znasz jakies niedrogie monitory na PVA? Bo ja troche poszukalem i nie
znalazlem w sumie zadnych poza tym 770. Tzn. wiem ze np na Allegro sa Delle na
PVA za wzglednie nieduze pieniadze, ale w gre wchodzi tylko sprzet ze sklepu z
gwarancja min. 3 lata.

Kuba