Re: lcd: samsung i rywale

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 16:28:41 MET DST

kuba napisał(a):
> Przejrzalem archiwum grupy i
> wiekszosc z Was jednak odradza kupno taniego monitora, a juz szajsunga w
> szeczegolnosci.

Bzdura, Samsung robi jedne z najlepszych monitorów LCD (oraz
telewizorów, dysków twardych, telefonów komórkowych).

> Nie mam duzych wymagan, bo przy takiej kwocie trundo je miec, ale nie chce
> czegos duzo gorszego od mojego wysluzonego CRT Sony.

Wszelkie monitory na martycach TN będą zauważalnie gorsze od CRT,
szczególnie jeśli masz monitor na Trinitronie. Najlepiej obejrzyj
własnymi oczyma na żywo ten monitor w jakimś większym sklepie i oceń,
czy takie pogorszenie wyświetlania kolorów i kiepskie kąty nie będą dla
Ciebie stanowić zbyt dużego problemu (przykładowo dla mnie stanowiły).

> Poczytalem troche o Samsungu 770P, on jest na matrycy PVA, a nie TN, ma swietne
> parametry, ale tylko 17 cali i jest juz nieco wiekowy. Czy warto sie nad nim
> zastanawiac?

Matryca PVA to już jest dobry sprzęt, niemniej jednak 17" to dość mało a
na domiar złego w takim wypadku piksel jest bardzo niewielki, co
zdecydowanie nie umila pracy.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: