Re: lcd: samsung i rywale

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 17:42:43 MET DST

Kuba napisał(a):
> Hmm... A znasz jakies niedrogie monitory na PVA? Bo ja troche poszukalem i nie
> znalazlem w sumie zadnych poza tym 770. Tzn. wiem ze np na Allegro sa Delle na
> PVA za wzglednie nieduze pieniadze, ale w gre wchodzi tylko sprzet ze sklepu z
> gwarancja min. 3 lata.

Niestety jeśli wymogiem jest tak długa gwarancja to ciężko będzie coś
znaleźć... Chyba, że spróbujesz się dogadać ze sprzedawcą, bo niektórzy
oferują odpłatnie dłuższy okres darmowych napraw. Nie będzie to już
jednak gwarancja producenta...

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: