Re: Monitor LCD do 850zł+ parę pytań

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 16:49:49 MET DST

Padre_peper napisał(a):

> Nie zgodzę się z tobą, postrzeganie obrazu na monitorze jest bardzo
> subiektywne i zależne od przyzwyczajenia.

Masz w 101% rację

> Najczęściej człowiek zaczyna sobie zdawać sprawę z tego że ma lepszy czy
> gorszy monitor jak sobie na innym kilka dni popracuje.

I znowu trafiłeś w "10" Ja się tak właśnie dowiedziałem, że czas zmienić
monitor, tym bardziej, że poczułem ulgę na oczach. Co prawda po zmianie
karty ( Riva 2 M64 > GeForce 6800 XT ) w sterownikach jest możliwość
wyostrzenia obrazu ( malutkie podrasowanie dało __dużą__ poprawę! ) to
jednak nadal brakuje mu do kontrastu monitorów LCD czy nawet większości
współczesnych CRT. Na początku tak nie było, ale ten co teraz mam to
HVISION i ma już parę ładnych lat:-)

Tomaszek