Re: Monitor LCD do 850zł+ parę pytań

Autor: kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 16:56:08 MET DST

> Co polecacie do 850zł? ( jaka matryca, kontrast, proszę o podawanie
> konkrentych modeli dostępnych na rynku - tylko __nowe__, za używane
> dziękuję )

Pozwole sie sobie podpiac pod Twoj watek :)

Mam podobne wymagania i dysponuje podobnym budzetem na nowy monitor. Po
przeczytaniu wielu recenzji i przejrzeniu cennikow zainteresowal mnie Samsung
SM931BW:

http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/Samsung/19_cali/19_Samsung_SyncMaster_931BW/pelny,id,36160,s,1/

Jesli nie interesuje Cie widescreen, to znalazlem niezla 19tke, niestety dla
mnie dyskwalifikuje ja brak DVI, ale paametry ma ciekawe i jest tansza, a
dostajesz pelnowymiarowy monitor LG 1919S:

http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/LG/19_i_wieksze/19_LG_Flatron_L1919S/pelny,id,30278,s,1/

Niestety, monitory ogladalem na zywo bardzo krotko i nie w grach niestety, wiec
tak naprawde nie wiem jak sie sprawuja. Ja osobiscie sklaniam sie bardziej ku
Samsungowi, chyba ze cena 1919 jeszcze spadnie.