Re: Monitor LCD do 850zł+ parę pytań

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 16:44:08 MET DST

Tomaszek napisał(a):
> Dobrze
> by też było gdyby miał wejście VGA i/lub DVI. U siebie podłączyłbym pod
> DVI, ale jak ktoś przyniesie kompa do naprawy czy do instalacji systemu
> to większość ludzi nadal ma VGA. Trzeba też trochę o innych myśleć ;)

W ten właśnie sposób pracuje u mnie Dell 1905FP (bdb matryca PVA, koszt
monitora 600 zł). Do mojego stacjonarnego podłączony przez DVI a obok
wisi luźno kabel ze wtyczką D-SUB (VGA), do którego podłączam laptopa i
wszelkie serwisowe komputery w domu. Dell posiada "magiczny" przycisk,
dzięki któremu jednym jego wciśnięciem przełączam źródło obrazu z
jednego na drugie. Rewelacyjnie wygodne rozwiązanie.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: