Re: Problem z komputerem-nagrywarką z 8 n agrywarkami.

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 16:31:17 MET DST

Radosław Sokół nastukał(a):

> Prawdę mówiąc nie widzę opłacalności dokładania płyty ze
> sterownikami do tak tanich elementów. Podnosi to tylko koszt
> o jakieś 2 zł na egzemplarzu co najmniej, a sterowniki są

Czysta plytka CDR to koszt rzedu 20gr... A taka plytka z kompletem
sterownikow zaoszczedzi mase czasu na tlumaczeniu klientom skad maja sciagnac
sterowniki i dlaczego te ktore sciagneli nie dzialaja, i duzej ilosci zwrotow
sprawnego sprzetu.

Przy sprzedazy czesci ze zdemontowanych komputerow, gdzie masz dziesiatki
identycznych zestawow, wystarczy po kilka sterownikow do kazdej czesci
komputera (np grafika to czesto albo G100 AGP, albo G200 AGP, czasem
sintegrowane ATI RageIIc, czy S3 Virge). Podobnie przy sprzedazy takich
kompletnych zestawow.

> wbudowane w system operacyjny zazwyczaj. Nie widziałem, by
> do tak taniego używanego sprzętu ktokolwiek dołączał *jaką-
> kolwiek* płytkę (inna sprawa ze specyficznym sprzętem, do
> którego może być problem ze znalezieniem sterowników w Sieci,
> ale i tu często kupujący sam musi sobie poszukać).

Mnie dziwi, ze ludzie na Allegro czesto sprzedaja drobiazgi warte po 2-5pln,
podczas gdy przesylka kosztuje 6-7pln...

> Ale to dla mnie znów przykład ekstremalny.

Dla niektorych zastosowan dyski SCSI to zbedny wydatek, a gdzieniegdzie
trudno obyc sie bez takich rozwiazan...

> Nie. Ale ja nie jestem przekonany dalej do tego pomysłu.
> I nie będę, niezależnie od argumentów :)

Komp z wieloma nagrywarkami to taki odpowiednik macierzy SCSI na dyski SATA.
Tansze, niz samodzielne urzadzenie, do wielu zastosowan wystarczy... a jest
tansze :-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...