Re: Monitor LCD do 850zł+ parę pytań

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 16:40:30 MET DST

btn napisał(a):
> Odczucia czy obraz na LCD czy na CRT jest lepszy czy gorszy każdy ma inne.
> Jedni do tego przystają, inni nie.
> Zależy na jakim jakościowo modelu CRT się pracowało i na jaki LCD się
> przesiadło.

U mnie ten skok będzie w każdym wypadku OGROMNY ;-) Ale złoma nie chce
kupić. Dla mnie priorytetem jest bezawaryjność przez długi czas. Dobrze
by też było gdyby miał wejście VGA i/lub DVI. U siebie podłączyłbym pod
DVI, ale jak ktoś przyniesie kompa do naprawy czy do instalacji systemu
to większość ludzi nadal ma VGA. Trzeba też trochę o innych myśleć ;)

Tomaszek