Re: Jak konfiguracja?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 16:13:53 MET DST

Ricardo napisał(a):
> 1. W sklepiku na rogu polecono mi: Intel Core Duo plus plyta, 2 x 2GB
> RAM, 2 x HD SATA 300 GB (do raidu), grafa ok. 600-800 PLN, Monitor 19''
> LCD za ok. 4600 PLN.

Może te dyski możnaby mniejsze wziąć, jesli szukasz jakiś oszczędności.
RAID podnosi poziom bezpieczeństwa, ale nie zastępuje kopii zapasowej.
2 x 2 GB ramu? A po co aż tyle? Rozumiem, że komputer na nie być długo
modernizowany lub któryś z tych programów "lubi" dużo RAM'u? Jak dla
mnie 4GB RAM'u to dziś raczej przesada.

> :) Mam wrazenie, ze proce 2-rdzeniowe wyparly z popularnego rynku plyty
> 2-procesorowe, czy rzeczywiscie?

Tak, jeśli chodzi o komputery domowe to zdecydowanie tak

> 5. Acha, jaki system operacyjny, w sensie jeszcze XP czy juz Vista?
> Dzieki z gory za wszelkie sugestie. Pozdrawiam serdecznie,
> Ricardo

Na razie XP, choć jeśli zdecydujesz się na 4GB RAM'u to już w zasadzie
bez różnicy. Może być wtedy i Vista, choć za byt wielkiego sensu nie widzę

Tomaszek